National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Consumer brands and consumer protection
OUŘEDNÍKOVÁ, Eva
Thesis deals with analysis of two consumer eco-labels, specifically BIO - organic farming product and Environmentally friendly product. In the practical part is made. The result of the marketing research is the identification of knowledge and awareness of consumers of selected eco-labels.
Odpady obcí - environmentální a sociální problém budoucnosti: Sociální souvislosti nakládání s komunálním odpadem v ČR
Markent, s.r.o. ; Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, Ústav pro životní prostředí, Praha
Zpráva z podrobného sociologického výzkumu, který se zabýval obecnými postoji k životnímu prostředí a jeho ochraně, environmentalisticky determinovaným spotřebitelským chování; svozem komunálního odpadu, tříděním komunálního odpadu, účastí na veřejných činnostech. Obsahuje metodiku, přehled výsledků, hlavní zjištění výzkumu a dotazník.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.